Bijna onderweg - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Krista - WaarBenJij.nu Bijna onderweg - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Krista - WaarBenJij.nu

Bijna onderweg

Blijf op de hoogte en volg Krista

24 Augustus 2015 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Hai allemaal,

sorry dat het weer zo lang duurde, het ging niet zo goed om beter te worden. Dankjewel Nicole dat je me even herinnerde dat ik door moest werken, haha. Wat fijn om te lezen dat je super goed bezig bent! En dat rijbewijs, dat gaat er met gemak komen! Laat de taarten maar doorkomen.

Het beter worden ging allemaal niet zo makkelijk, ik heb een hele tijd op de bank gezeten, geslapen en gegeten. Jullie kennen mij allemaal, ik kan niet zo goed stil zitten, dus dat was niet zo makkelijk voor mij. Maar het is gelukt en ik ben weer helemaal beter.

Ik ben nu druk met het inpakken van mijn koffers. Ik mag 2 koffers meenemen, dus ik ben nu aan het passen en meten. Ik wil natuurlijk zo veel mogelijk leuke dingen en kleren meenemen. Ik heb een feestje gehad met vrienden en familie om iedereen gedag te zeggen en een dikke knuffel te geven. En dan kan zondag mijn vliegtuig, met mij er in, gaan vertrekken.

Ik zal proberen jullie beter op de hoogte te houden. Als ik lang niets van me laat horen, herinner mij er maar aan hoor :-). Heel graag zelfs.

De groetjes aan iedereen daar! Hopelijk hebben jullie een te gekke en fijne vakantie gehad!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Krista

Actief sinds 28 Feb. 2015
Verslag gelezen: 833
Totaal aantal bezoekers 3173

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 02 November 2015

Australië

10 Maart 2015 - 19 Juni 2015

Afrika

Landen bezocht: